bagrund

Sidevisninger i alt

søndag den 15. juli 2012

Be the change.......


En spiseforstyrrelse forsvinder aldrig og ar heler, men vil altid kunne ses.

Jeg ved at jeg skal kæmpe resten af mit liv, for at blive der hvor jeg er nu. Jeg ved jeg intet vil få forærende og det hele afhænger af mig selv, min vilje og min styrke. Der vil være tider hvor jeg ryger ned i huller og tænker det hele kan være lige meget og være tæt på at give op. Men heldigvis bor der en lille stædig tøs inden i mig, der gang på gang stamper i gulvet og protesterer: Rejs dig op igen!!

Jeg er ikke bange for at falde i, jeg er ikke bange for de sår og slag livet kan give hen af vejen, for jeg ved jeg er en overlever. Jeg skal nok klare mig, for det styrer jeg 100 % og jeg vil hverken lade krop eller tanker tage over. De kan få lov at snuse lidt til magten, men i sidste ende er det mig der styrer showet. Smerte er bare en følelse og den går over, før eller siden.



Jeg var forbi lægen og hun mente jeg havde stress, som skrevet i mit sidste indlæg. Vidste godt hvad der var en del af årsagen til stressen og hvad gør man så? Man fjerner det! Således gjort og jeg føler allerede nu, en enorm lettelse:) Vi ved jo som regel godt, hvad det er der tynger os i livet, det bare ikke altid vi har modet til at gøre noget ved det. Men det er en kæmpe styrke bagefter, at se man sagtens kunne skære det dårlige væk og at man ikke døde af det;)



Jeg har ferie p.t og det er jo super skønt og fedt. Men jeg må indrømme, at ferie er svært for mig, især når vi snakker 6 uger. Jeg bliver rastløs, sløv og inaktiv. Jeg fungerer bedst under struktur og orden. Ja, det kan man ikke se på mit hjem, men mit sind har det bedst med det. Men jeg øver mig og jeg skal hele tiden lære og arbejde med de ting jeg gerne vil blive bedre til, og her er noget at tage fat i.
Jeg får ikke helt trænet så meget, så jeg faktisk havde planer om og jo også tid til. Men jeg får trods alt trænet og så må jeg ellers bare tage mig selv i nakken og få nået mine mål. Det nytter ikke noget at pive og klynke, det er jo i sidste ende mig der styrer det!




Og en rigtig vigtig ting:   Husk for fanden at have det sjovt!!


Det sgu ikke til at holde ud, hvis det hele skal være firkantet og seriøst. Få grint, fjollet, leget og ikke mindst: 

Gør det DU kan li´! 
Men hvis du vil have resultater, er det nok ikk det her du skal gøre:))
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar