bagrund

Sidevisninger i alt

søndag den 10. juni 2012

Kæmp......

Kort og godt:







Og kæmpet blev der, til dagens "alt for kvinder" løb. Havde tilmeldt mig 10 km, men måtte dæmpe mit ambitions niveau og erkende at formen ikke var til det. Så det blev til 5 km., men med en ny forbedret tid: 32 min., ganske udemærket og det bedste jeg har løbet hidtil. Når så jeg får styr på den dælens astma, er jeg sikker på det bliver meget bedre. Har allerede de næste løb i kikkerten, der skal jo gerne være nogle mål:)

Elsker at være en ex. sofavælger, ikke fordi jeg ikke elsker min sofa, den bliver misbrugt for vildt i skrivende stund. Men fordi den engang var smurt ind i superlim og den hæftede sig voldsomt fast på min fede krop:))


At tabe sig er hårdt
At holde vægten er hårdt
At forblive overvægtig er hårdt
Vælg din hårdhed!!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar