bagrund

Sidevisninger i alt

tirsdag den 5. juni 2012

Lidt nyt fra mig.....


Sikke tiden går, og den går bare så skønt og lige i den retning jeg kunne ønske mig:)

Er startet i min første praktik og er kommet til et super godt sted, søde mennesker, god atmosfære og lige alt det jeg kunne tænke mig at arbejde med fremadrettet.

Skal starte på kostvejleder og slankekonsulent uddannelse til september, kørende ved siden af min uddannelse til sundhedsservicesekretær. En ganske udmærket kombination, men det bliver nok en smule hårdt, men jeg tror på det kan lykkedes:)

Fik kørt tøserunden i lørdags, i det værste lortevejr i mandsminde. Oplevede alt fra sol, kulde, hagl, storm, regn osv., det var helt skævt! De sidste 20 km. havde jeg virkelig krise og var ved at skide det hele en lang march!! Men jeg gennemførte på min MTB, 112 km. på 5 timer og 16 min. ren køretid, og 5 timer og 40 min. med depot, jeg er tilfreds. Og ikke den store ømhed dagen efter, tror sgu jeg er ved at være i form;)


En meget træt og våd, men glad mig:)

Løb i dag mit længste indtil videre, 6,9 km. På 49 min. Desværre driller min anstrengelses udløste astma en hel del, så skal vist have fat i noget medicin, inden 10 km på søndag med ”alt for damerne”. 
Den første km. Er virkelig led og river og flår i lungerne og det jo ikke fordi jeg ikke er i form;) Og i timerne efter, er min vejrtrækning hvæsende, skide irriterende:(
Men jeg fandt ud af, at hvis jeg holdt min puls omkring de 150, så lavede lungerne ikke så meget ballade. Det betød så et lavere tempo, men fuck det, jeg skal bare gennemføre, så tager vi tiderne næste gang.

I dag fik jeg så endelig lavet min tattoo, jeg længe har rumsteret med. Den skal hver dag huske mig på, at jeg kan overkomme meget mere end jeg tror! Og stjernerne, fordi jeg er en stjerne i mig selv:)))))




For hver dag, på hver måde, får jeg det bedre og bedre”

Og det ikk en gang løgn! Har det helt forrygende og er blevet endnu bedre til at ignorere alt det dårlige i mit liv og tilvælge alt det gode. Livet er for kort til alt andet og jeg kender nu mit eget værd og det en fed fornemmelse.

Husk jeg gjorde DET, helt fra bunden og ud af ingenting! Så hvad venter du på???


1 kommentar:

  1. Jeg under dig din stolthed... Den er så fortjent kh Helena

    SvarSlet