bagrund

Sidevisninger i alt

onsdag den 2. januar 2013

Godt nytår.....



Farvel til 2012 og goddag til 2013, vær velkommen hid og velkommen til et nyt frisk år, der kan blive lige som du drømmer om, hvis du tør.

For mig var 2012 et noget blandet år, på godt og ondt. Men er det ikke sådan når man lever livet, at tingene går i bølger? Man er i hvert fald pokkers naiv, hvis man tror man kan gå livet igennem uden smerte, sved og tårer. Omvendt behøver man heller ikke finde sig i, at det hele sejler og at tingene konstant går i den forkerte retning.

Men 2012 blev for mig en erkendelse af mange ting, venner jeg var vokset fra, kærlighed der ikke var kærlighed, at alt godt IKKE kommer til den der sidder og venter, men til den der kæmper og indtager sit eget liv. Og hvorfor vente, livet er jo lige her og nu. At tingene ikke altid går som planlagt, men at det ikke er verdens undergang. Samt at jeg kan hvad jeg vil, så længe der er vilje er der en vej.
Også en stor erkendelse af, at jeg i mit indre er kommet hjem, at jeg er lige der i mit sind, hvor jeg gerne vil være. Som Sanne så smukt synger det:



2013 bliver for mig et år fyldt med masser af spændende ting, hemmelige projekter og en masse konkurrencer. Det bliver også året hvor min uddannelse slutter og jeg skal ud på arbejdsmarked igen. Har masser af ambitioner om hvor jeg gerne vil være og kampen sættes snart i gang for at få det helt rigtige job, der kan berige mit liv, både økonomisk, men allermest på det mentale plan. Masser af udfordring, spændende opgaver og hjælpe en masse mennesker på deres vej ud af mørket og stilstand i deres liv.

Mit nytårsfortsæt for 2013 er at være mere egoistisk og passe endnu bedre på mig selv. Vil du være noget for andre, starter det altid med dig selv.

Jeg ønsker dig et helt fantastisk godt nytår og lad nu være med at spilde det, udnyt hver en dag på at bringe glæde og lykke ind i dit liv og lad være med at sidde og vente på at andre gør det for dig. Dit liv, dit ansvar!






Husk at følge mig på facebook, del gerne min side med dine venner:  Bettinas mission

Ingen kommentarer:

Send en kommentar