bagrund

Sidevisninger i alt

tirsdag den 29. maj 2012

Just do it!!

Man kan hvad man vil og jeg vil en helveds masse:))




Jeps, det er mig der hænger der og om lidt kører jeg på en wire ned i mine arme:))



Det gælder om at udfordre sig selv, have nogle mål og føle sig i live. Ikke bare overleve, men virkelig leve og mærket livet.Det behøver ikke nødvendigvis at være som jeg gør det, der er masser af muligheder. Det kan være jobmæssigt, uddannelse, venner osv., men bryde vanens magt og ikke køre i samme rille igen og igen.

Jeg har altid følt mig svag fysisk og ikke troet jeg havde DET i mig. Men så brød jeg mit tankemønster og vanens magt, nu er tingene helt anderledes og jeg elsker det min krop kan præstere. I fredags cyklede jeg 19 km i skoven på MTB, bagefter cyklede jeg 53 km. op på min brors kro i Nordsjælland for at hjælpe til, hvilket vil sige, stå/gå i 8 timer:)).......Jeg var øm, men slet ikke noget særligt, andet end det var fedt at mærke og en kæmpe sejr at presse sig selv så hårdt og så lykkedes. Og især kosten er vigtig, det er virkelig alfa og omega for et godt resultat af træningen. Det er endelig gået op for mig og jeg mærker en kæmpe forskel når jeg får den rigtige tilrettelagte kost.

Det betyder ikke at jeg ikke kværner både burgere, slik og is en gang imellem, men det koster så også på træningen, men igen hvad er vigtigst for dig/ mig:)........det er at livet for MIG er skønt og at JEG føler mig tilfreds med det hele OG det gør jeg :))

Man kan sgu virkelig hvad man vil og vores krop er i den grad et vidunder. Hvis man behandler den med god kost og træning, er den en omvandrende maskine, der kan meget mere end man tror. Man skal bare turde at presse den og tro på sig selv.

Jeg kunne/kan, så kan du satme også.........gør lige det du drømmer om og lad være med at udsætte det, gør det NU!

Det kræver mod at bryde vanens magt, men giv aldrig op!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar