bagrund

Sidevisninger i alt

onsdag den 14. marts 2012

Fanatisme?.......Nej tak!


Jeg hader fanatisme! Alt med måde og det skal også kunne være til at trække vejret.

Mange tror er jeg er total fanatisk, forsager alt usundt og kun kører en helt stram plan. Det er langt fra sandheden, kunne ikke drømme om at sulte mig selv, eller ikke at spise en god lækker bøf med brun sovs, eller fløde kartofler, hvis jeg har lyst.

Men jo, jeg tænker mig da godt om inden jeg propper det usunde i munden. Er jeg ked af det, keder jeg mig, eller har jeg virkelig bare lyst til fedt og sukker?? Er det sidste, ja, så spiser jeg lige præcis hvad jeg har lyst til og i lige så store mængder jeg gider.

Har i går siddet og spist dejlig kalve couvette, med kartofler og brun SOVS. Bagefter marabou chokolade og nogle vingummier. Det smagte skønt, men min krop bryder sig faktisk ikke om det og reagerer med mavepine og sure opstød. Så nej, det er ikke noget jeg gør flere gange om ugen.
Men det er så heller ikke den smule, der ville gøre mig tyk. Men hvis jeg gav efter konstant og bare fyldte i hovedet, jo, så ville jeg tage på og ende hvor jeg ikke ønsker at være.

Så det er et valg jeg tager, jeg har ikke længere behovet for at spise alt det usunde og da det giver mig tømmermænds lignede symptomer, har jeg heller ikke den kæmpe store lyst mere. Sådan var det ikke før, der kunne min krop næsten ikke undvære det.............utrolig som vaner kan ændre sig og faktisk brydes for evigt:)





2 kommentarer:

  1. Det er den helt rigtige måde du gør det på, ihvertfald efter min mening. Og tillykke med den fine nye blog :o)

    SvarSlet